چطور خرید کنیم؟

3 سفارش دهید و باقی کارها را به ما بسپارید
2 کالای خود را انتخاب کنید
1 به فروشگاههای طرف قرارداد بروید.

اگر اطلاعات بیشتر لازم دارد می توانید از طریق پست الکترونیک به آدرس info@safircod.com با ما در ارتباط باشید

با ما تماس بگیرید

041-35573717 (5 خط)
شنبه تا چهارشنیه 09:00 - 19:00
پنجشنبه 09:00 - 13:30
جمعه فقط از طریق ایمیل
پشتیبانی ساعات غیر اداری :
09199009343

سرویس های ما

دنیای مجازی گستره ای پهناور از فرصت ها و چالش ها است. با در دست داشتن ابزار مناسب می توان از فرصت ها استفاده کرد و به استقبال چالش ها رفت، پیش از آنکه به تهدیدی برای کسب و کار تبدیل شوند.مجموعه سرویس های ارائه شده توسط سفیر ، ابزار شما برای بهبود کسب و کار و استفاده از فرصت ها است. ابزار های مناسب را با کمک مشاوران ما انتخاب کنید و در راه موفقیت گام بردارید. ما سرویس‌های متنوعی به افراد و کسب و کارها ارائه می‌دهیم. به کمک ما نام و تجارت خود را جهانی کنید ، محدودیتهای زمانی و مکانی را از میان بردارید ، محصولات و خدمات خود را به تمام دنیا عرضه کنید و در بازار جهانی حضوری موثر داشته باشید

امکانات و مشخصات فنی

  • قابلیت اعمال تخفیف موردی یا گروهی
  • سرویس اعلان ثبت قابل برنامه ریزی
  • قابلیت تولید کوپن تخفیف آنلاین یا آفلاین
  • ارایه آمار منحصر به فرد
  • قابلیت ارسال توسط پیک
  • قابلیت ویرایش گروهی محصولات و سفارشات

سرویس ها و امکانات ویژه

  • سفارشی نمودن سبد خرید
  • قابلیت تایید سفارش به روشهای مختلف
  • قابلیت معرفی سایر محصولات در سبد خرید
  • ایجاد صندوق صوتی برای خریدارن
  • قابلیت اتصال به فروشگاههای آنلاین
  • دارای رابط برنامه نویسی ویژه
  • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • سرویس نظر سنجی از خریداران

همکاری در فروش

  • پنل مجزا برای همکاران
  • تعریف همکار از طریق پنل فروشگاه
  • قابلیت تعریف چند کاربر برای یک پنل
  • ارایه آمار روزانه ، ماهانه و هفتگی
  • قابلیت ارسال پیام به پنل همکار

تسویه حساب منظم مهم ترین دغدغه هر فروشنده ای می باشد پس شرکت سفیر با توجه به این شرایط دو نوع تسویه به فروشندگاه خود ارائه می دهد

نوع اول تسویه عمومی که بین همه ی فروشندگاه یکسان می باشد یعنی تسویه 6 بار و هر پنج روز در ماه که طبق وصول شده های اداره پست و قسمتی از توزیع شده ها انجام می شود د و همچنین در این روش فروشنده می تواند با تماس با شرکت درخواست تسویه زودتر از مورد مقرر را ابلاغ کند تا ظرف مدت 24 ساعت برای وی انجام شود نوع دوم تسویه برای فروشندگان باسابقه و معتبر انجام می شود که علاوه بر تسویه 6 بارو هر پنج روز در ماه درصدی از سفارشات ارسال شده با توجه فروش فروشنده در آن ماه به وی اختصاص داده می شود و هنگام تسویه به حساب فروشنده واریز می شود . سفیر هیچ سقفی برای پرداخت تعیین نکرده و مبلغ تسویه در هر بازه زمانی پنج روزه عینا به حساب فروشگاه واریز می شود تا فروشنده با خیالی مطمئن از بازگشت سرمایه و امنیت روحی و روانی به کار و تجارت خود ادامه بدهد.

سفیر موظف است به مجرد اينکه سفارش به حالت وصول شده درآمد، در صورت درخواست فروشگاه مبلغ آن را به حساب فروشگاه واريز نمايد

پشتیبانی فنی سفیر

همکاران فنی سفیر به طور مستمر در تلاش هستند که همه ی مشکلات احتمالی سیستم رو در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کرده و سرویسی بی نقض به فروشندگاه و خریدارن سیستم ارائه دهند و با پاسخ گویی مناسب موجب دلگرمی فروشندگان شوند

عملکرد سیستم

فروشنده با مراجعه به سایت سفیر همچنین یا تماس با شرکت یسنا اقدام به ثبت نام می کند و همچنین اقدام به عقد قرارداد با شرکت یسنا می نماید و هزینه های مربوطه را پرداخت نموده و پنل فروشندگان درخواستی خود را دریافت می نماید .

سپس اقدام به تعریف محصولات و کالاهای فروشی خود در پنل می کند و برای هر کالا یک لینک خرید منحصر به فرد دریافت می نماید که با قرار دادن این لینک خرید در سایت یا وبلاگ خود قادام به فروش کالای خود می کند.

پس از خرید مشتریان فروشنده سفارشات رسیده را بررسی و پالایش می کند و سفارشاتی را که از صحت آن ها اطمینان پیدا کرده را به حالت آماده به ارسال تغییر می دهد در این مرحله فروشنده پس از بسته بندی کالا از فاکتور خرید مربوطه 3 عدد و از برچست سفارش یک عدد چاپ گرفته و به طور مناسب روی سفارشات نصب می کند

پس از تحویل کالا به مامورین اداره پست بسته به خریدار ارسال شده و هزینه توسط پست به حساب شرکت سفیر واریز می شود و شرکت یسنا در زمان مقرر اقدام به واریز و تسویه با فروشندگان خود می کند.

مزایای سیستم خرید و فروش اینترنتی

• ایجاد شعبه ی اینترنتی کسب و کار

• خرید آسان در هر زمان و هر مکان و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته

• اطمینان خاطر خریدار از تحویل کالا اول دریافت کالا، سپس پرداخت وجه

• عدم اتلاف وقت خریدار در صف بانک و ترافیک شهری

• عدم نیاز به داشتن کارت های الکترونیکی خرید توسط خریدار

• افزایش فروش خود در بازاری به وسعت همه شهرها و روستاهای ایران

• معرفی کسب و کار خود به افراد بیشتر

تجارت الکترونیک چیست ؟

این فناوری تعاریف و انواع مختلفی دارد که به شرح هر کدام می پردازیم: تمام ابعاد و فرآیند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی web انجام داد، تجارت الکترونیکی می گویند. بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می نماید که از طریق شبکه های ارتباطی انجام می پذیرد. ابتدا، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی از طریق اینترنت می پردازد و کالای را از طریق web یا پست الکترونیکی سفارش می دهد. نهایتاً کالا را تحویل می گیرد. تجارت الکترونیکی یعنی انجام مبادلات تجاری در قالب الکترونیکی تجارت الکترونیکی، مبادله ی الکترونیکی داده هاست. بطور خلاصه می توان گفت که مبادله الکترونیکی داده عبارت از تولید، پردازش، کاربرد و تبادل اطلاعات و اسناد به شیوه های الکترونیکی و خودکار بین سیستم های کامپیوتری و براساس زبان مشترک و استانداردهای مشخص و با کمترین دخالت عامل انسانی. البته تجارت الکترونیک حیطه ای به مرابت گسترده تر از مبادله الکترونیکی داده داردو آن یک تحول و انقلاب در عرصه ارتباطات است. تجارت الکترونیکی در ساده ترین تعریف عبارت از یافتن منابع، انجام ارزیابی، مذاکره کردن، سفارش، تحویل، پرداخت و ارائه خدمات پشتیبانی است که بصورت الکترونیکی انجام می شود. لذا تجارت الکترونیک روشی است براساس آن اطلاعات، محصولات و خدمات از طریق شبکه های ارتباطات کامپیوتری خرید و فروش می شوند. تجارت الکترونیک، انجام کلیه فعالیت های تجاری با استفاده از شبکه های ارتباطی کامپیوتری، بویژه اینترنت است. تجارت الکترونیک به نوعی تجارت بودن کاغذ است. بوسیله تجارت الکترونیک، تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها با زحمت کمتر و تبادلات بانک با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکت ها برای ارتباط با یکدیگر، محدودیت های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریع تر صورت می گیرد. ارتباط فروشندگان با مشتریان می تواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد البته با هزینه نه چندان زیاد

بالا