چطور خرید کنیم؟

3 سفارش دهید و باقی کارها را به ما بسپارید
2 کالای خود را انتخاب کنید
1 به فروشگاههای طرف قرارداد بروید.

اگر اطلاعات بیشتر لازم دارد می توانید از طریق پست الکترونیک به آدرس info@safircod.com با ما در ارتباط باشید

با ما تماس بگیرید

041 - 35573717 (5 خط)
شنبه تا چهارشنیه 09:00 - 19:00
پنجشنبه 09:00 - 13:30
جمعه فقط از طریق ایمیل
پشتیبانی ساعات غیر اداری :
09199009343

پرسش و پاسخ های متداول شما

در این قسمت حد الامکان سعی شده است به تمامی سوالات پاسخ داده شود در صورتی که سوال خود را در قسمتهای زیر نیافتید از طریق صفحه ارتباط با ما سوال خود را مطرح نمایید کارشناسان فنی ما در سریع ترین زمان ممکن جواب شما را خواهند داد.

سوالات عمومی

بدین معنی است كه خریدار با توجه به نیاز خود بر اساس طبقه بندی محصول، آنرا از طریق اینترنت مشاهده نموده و پس از انتخاب كالای خود نسبت به خرید آن اقدام مینماید.

در این روش مشتری خرید اینترنتی خود را انجام داده و فروشنده کالای خریدار شده ی را بوسیله پست برای مشتری ارسال می کند و خریدار در محل تحویل کالا مبلغ را به پست پرداخت می کند و پست هزینه کالا را به حساب فروشنده واریز می کند

فروشنده با مراجعه به سایت سفیر اقدام به ثبت نام می کند و بعد از بررسی و انجام امور اداری قراراد فی مابین فروشنده و سفیر منعقد شده و فروشنده اقدام به فروش کالاهای خود در اینترنت می نماید.

کارشناسان سفیر تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بهترین خدمات و امکانات را در اختیار تمام مشتریان خود قرار دهند و در این بین برای مشتریانی که برای اولین بار می خواهند وارد عرصه تجارت الکترونیک شوند تمهیدات لازم را در نظر گرفته که اعم از راه اندازی مناسب فروشگاه و آموزش های بازاریابی ویژه می باشد .

فروشندگان عزیز می تواند در ساعات مشخص با شماره تماس های شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند و همچنین بعد از ثبت نام برای هر فروشنده قسمت تیکتینگ در پنل فروشنده فعال شده و همچنین شماره تلفن همراه برای تماس در همه ی ساعات شبانه روز در اختیار فروشنده قرار می گیرد .

سوالات تخصصی

شما بدون نیاز به حضور در محل می توانید هزینه كالای خریداری شده را پرداخت نمائید. بدین صورت كه پس از تحویل كالا در محل، مبلغ كالای دریافتی و هزینه پستی آن را به موزع (نامه رسان) محترم پست پرداخت نمایید.

در صورت عدم حضور خریدار در محل، موزع مربوطه پس از 24 ساعت برای بار دوم به محل مراجعه و در صورت عدم حضور با اعلام کتبی کالا را در باجه معطله اداره پست جهت مراجعه خریدار نگه داشته و در صورت عدم مراجعه خریدار بعد از 72 ساعت اداره پست اقدام به برگشت کالا به فروشنده می نماید.

شركت پست جمهوری اسلامی ایران.

خیر، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

بالا